Kizimin gündüz uykusu zaten hic birzaman iyi degildi ama 1 aydir iyice kötüleşti en fazla 30 dk uyuyp ağlayarak kalkiyor memede uyuyor birazda gece zaten hiç saymiyorum devamli uyaniyor memeyi biraktircam en kisa zamanda ama bu aylarda gündüz uykularında kisalma yada birakmami oluyor acaba diyorum sizin bebeklerinizin nasil olmasi gereken bumu acaba azmi uyumasi gerekiyor gündüz bu aylarda bebisi olanlar sizde durum nasil