2.5 aylık bebeğim var buzlukta sütlerimiz var. Sadece 1 günlük eşimle alkol içmek istiyorum çok bunaldım yeni anneyim biliyorum ama sorumluluk çok fazla bi anda bu kadar sorumluluk çok ağır geldi, tek bakıyorum bebeğime yoruluyorum gece gündüz asla dinlenmeye vaktim yok. Eşim destek olmuyor gece uykusuzluğa dayanamıyor, ev işi bebek derken çok yoruluyorum. 3 saat sonra emzirebiliyorsjn diyorlar o saatte biberonla versem zaten çok acıkmıyor 2-3 saati buluyor. Sütümden gider mi o kadar saate?