Elsa22 Zuleyhaaa Ben her banyodan sonra bebek yağı sürüyordum tüm cildine , bir kaç banyodan sonra bitti zaten o soyulmalar.
Zuleyhaaa Merveensarelisa organik içerik bişey bulamadım daha zeytinyağı sür diyende var bilemedim ki
Tugbahsen Bütün bebeklerde soyulma oluyor çok normal. Nemlendirebilirsiniz. Ben mustelanın yağını ve kremini kullanmıştım