Haticeee34 Merhaba anneler.oglum 3 aylık olacak emziriyorum.fakat dışarda işlerim olur diye süt sagmistim ilk zamanlar..Şuan asla gelmiyor eskisi gibi sütüm..30 CC göremiyorum bile..neden boyle ? 😐