Kizlarr bebeğimi emziriyorum 20 dk yi buluyor önceden 5 dk emip uyurdu. Memeden cikinca elleri surekli ağzında tekrar meme veriyorum oynuyo almiyo yada alsada sinirlenip birakiyor diyorum sütüm mu yok ama sağıyorum da. Biberonla deli gibi iştahla icip uyuyor bazen onu bile içmiyor. Aranıyor diye emzik veriyorum onuda atıp ağlıyor. Ben şaştım kaldim 22 günlük bebeğimiz bu yasadigim sey ne bilen varmi