Kızım 9. Ayına girdi hiç bir sekilde emeklemek istemiyo o pozisyon geçmeye çalışıyo birden yüz üstü gelince sıkılıyo daralıyo istemiyo bı yerden tutunup kalkmıyo kanepe kenarında adım atmıyo ama örümcekle evin her tarafını geziyo direk yürür mü yoksa emekler mi merak ediyorum 😂 sizce normal mi sizde durumlar nedir ☺️