Merhaba anneler
bazı sebeplerden dolayı bebeğim sag gögüsümü ememedi o süreç geçene kadar ben bir süre sağdım ama verdiğim de almadı ve emmedi yaklaşık altı ay kadar oldu ben arada sağıyordum süt var ama vermeye korkuyorum herkes verirsen zehirleyebilir sütün diyor bilgisi olan var mı ne kadar zaman sağmam gerekir ve verebilir miyim artık versem emmek istiyor