Annemkuzum12 Anneler bebegim 2.5 aylik dunden beri bezini degisince kirmizlik var ve sivilce gibi kucuk noktalar var sivilce kirmizi ve beyaz benekli neden boyle olur acaba krem suruyorum ondan mi beyazz anlamadim ya silincede kirmizi beyaz duruyor
Tugbahosoglu Annemkuzum12 doktora gösterdiniz mi hiç mantar falan olabilir benim bebeğimde aşırı hassas cildi var doğduğundan beri hep pişik olur travazol krem kullanmıştım geçirdi doktor söylemişti
YadeKaradag Annemkuzum12 ıslak mendil kullanmayın ılık suyla yıkayın ben kükürtlü sabunla yıkıyorum. Pamuk bir bezle tamponlayarak nemini alın. Altına alt açma bezi koyun bir süre havalandırın. Krem olarak hamazinc ve Trosyd kremi karışım yaparak kullanın. İkinci bez değişiminde oly ve trosyd Krem karışım yapıp sürün. Çıtçıtlı zıbını varsa çıtçıtlamayın ve bol kıyafetler tercih edin. Maksimum 2 güne geçer.
Annemkuzum12 Tugbahosoglu evet vucudu gercekden hassas bir bebek opsek bile hemen yuzu kizariyor bende anlamiyorum ama dogdu dogali ilk defa pisigini boyle gordum
Tugbahosoglu Annemkuzum12 benim oğlumda. Öyle çok beyaz ve hassas artık kanıkacak dereceye geldi pişiği 15 aylık hala devam ediyor ara ara düzeliyor doktora danışın bi bakalım ama bize mustelanın pişik kremiyle travazol çok iyi geldi
Annemkuzum12 Tugbahosoglu Cok tesekkur ederim saolun sizde alerji durumu yok demi bazi bebeklerde gecmeyen pisik alerji belirtisi olabiliyormus
Tugbahosoglu Annemkuzum12 biz ilk ek gıdaya geçtiğimizde yumurtaya alerjimiz çıkmıştı sadece alerji testi yaptırdık canım şimdi şükür bi sorun yok.. bide ıslak mendil kullanmayın bende kullanırsam onu yıkıyorum güzelce önce ya da kağıt havluyu ıslatıp siliyorum cildini nemlendirin sürekli
YadeKaradag Annemkuzum12 aynen ıslak mendil daha da kötüye götürür. Biran önce dediğim gibi uygulayın yoksa mantar mahvediyor çocuğu.