4 buçuk aylık Bebeğim kucağımdan düştü ilk poposuna düştü sonra kafasının üstüne yan dönerek düştü 2 saat hiç uyutmadın ama tam da uyku saatiydi 2 saatin sonunda uyudu 2 saattir de uyuyor şimdi acaba öğlen uyku saati de geldi şimdi 2 uyku vakti birbirine karışıp yorulmuş olabilir mi ama uyumadan önce felan gayet iyiydi kontrol ettim Bi sıkıntısı olmadı şimdide deliksiz uyumuyor 2 saattir uyandı emdi geri uyudu 2-3 kez felan bu şekilde oldu bişey olmamıştır değil mi çok da sert düşmedi annem felan bişey olmaz 2 saat ağlamadan midesi bulanmadan durdutsa dedi ama anne yüreği yinede korkuyorum 🥺