Selam anneler, dün post açmıştım ocean mikrofere geçtik diye, dün verdim bebeğime ilacı, akşamına başladı herşey, sanki benim bebeğim gitti. Başka bebek geldi huysuz huzursuzluk hat safhada, uyku uyuyamama, gazı var gibi ayakları kendine çekmeler, irkilme ve ağlayarak bağırma Herşeyi yaşattı bize dün gece hala devam ediyor etkileri inanılmaz durmuyor çocuk, yaşayan var mı acaba böyle, sidefer kullandık ama süt alerjisi olduğu için bıraktık, Demir ilacı arayışına girdik inanın, hangisi iyi gelir yavruma tavsiyelerinize ihtiyacım var.