Nurguven Kalktımı ki acaba ? Ben anlamadım boşu boşunamı aşı oldum şimdi sırf yolculuk için aşı olmuştum. Ve bütün hava yolları şirketi için mi geçerli acaba thy açıklama yapmış ama. Diğerlerini bilemedim bilen varsa aydınlatabilir mi
Dmt-01 Nurguven evet artık test zorunluluğu kalktı hiçbiyer için test zorunlu değil vakalar bukadar artmışken bu rahatlama neden onu merak ediyorum açıkçası az insan ölüyor diyip daha fazla kişi ölsün diye herşeyi serbestleştiriyolar sanırım
Nurguven Kadifemsii emzirdiğim için olmak istememiştğm emzirme bitince olmak istiyordum yani biraz acele ettim yolculuk yapabilmek için .
Kadifemsii Nurguven anladım canım. Aşı zorunluluğu kalktı mı hiç bilmiyorum ama bence aşı olmakla iyi yaptın hastalık çok arttı ve aşı cidden hafif geçirmede çok etkili