Mehmet Turfanda hocayı duydum haftaya randevu almak içim aradık fakat sekreterin tavrı hiç hoşuma gitmedi eşim çalıştığı için hafta sonu gitmemiz gerekiyor doktor bey hafta sonu eski hastalarına bakıyor dedi cuma günü 5 den sonra istedik yoğun oluyor o saatte veremem dedi sadece 2 de olur dedi başka yok dedi ücreti de 500 TL dedi sonuçta ilk kez gideceğiz belki bizde sürekli gidip eski hasta olacağız bu nasıl bir anlayış ya hiç hoş değil