Guneyinannesi1 Yarın 40miz çıkıyor yenidoganlar olmuyor 3 ay yada 3-6 ay giydiriyorm oluyor çok az büyük geliyor kıyafeti öyle kalmadı bugün gideceğim almaya kac aylik alayım bilmiyorum
Sznmre Guneyinannesi1 kilosuna göre bak bence benim oğlum 2 aylık 7,5 kilo HM nin 4-6 olanlarını giyiyoruz
Kader_0109 Guneyinannesi1 nereden alacağına da bağlı civil ve ebebek kalıpları tam LCWaikiki falan biraz büyük
Tugcedlms Guneyinannesi1 6 9 al bence 40 dan sonra bırden bıre cok hızlı buyuyolar cunku benım kızım 4 aylık bazı 6 9 lar bıle kucuk gelıyo 9 12 gıyıyo tabı boyı ve kılosu cok onemlı kıyafet alırken aldıgım 3 6 takımları 1 2 kere anca giydi 😢
MelekSubasi Guneyinannesi1 Boyuna kilosuna göre alın. Benim oğluma 3 6 oluyordu 3 ayına kadar. 4. Ayda 6 9 almaya başladım.
BuzluKahve Guneyinannesi1 boyuna kilosuna ve alacağınız markanın kalıbına göre değişir. Lcw kalıpları tam oluyor. 1,5 aylık bebeğe 6-9 alırsanız cuval gibi olur
Ylz0044 Guneyinannesi1 2 aylığız 3 6 gelio az büyük ama gazını flan iyi cıkarıyor rahat hareket ediyor 😄
birkupalatte Guneyinannesi1 biraz 3-6 biraz da 6-9 alın. Benim bebeğim 3 aylık 6-9 ya da direkt 9 aylık giydiriyorum
birkupalatte Guneyinannesi1 3 aylık bebeğe kışlık ne alacaksınız ki? Dışarı çıkarken giymesi için astronot ya da peluş tulum serin olduğunda giymesi için bir iki yelek. Küçük bebeklere zaten pamuklu tulum alınır o da mevsimlik olur