endlesslove yani dediğim gibi kan sonucunda bir problem yok ya stres yapıyosun yada kendini çok yoruyosun her ay 3 gün gecikme çok sorun teşkil etmez 15-20 günü geçen gecikmeler araştırılmalı , alttan muayenen yapıldıysa kist kalınlaşma vs yoksa stres yapmayın bol su için , dışarı çıkın yürüyüş yapın rahim çok hassastır en ufak yorgunluk üzüntü strese tepki verir ayrıca o ay içinde kullanılan ilaçlar bile etkiler sıkıntı yoktur inşallah yinede size en doğru sonucu doktorunuz verir sonuçlarınızı yorumlatın 🙏🏻