Merhaba sevgili anneler size bi sorum olacaktı henüz 5 buçuk aylığız 6 ay aşı zamanımızda şehir dışında olmuş olacağız ve aşıdan 1 gün önce yola çıkmayı planlıyoruz eşimden dolayı ve eşim 1 hafta erken olsun aşısı yada gittiğimiz yerde olsun gününde diyor. Doktorumuz sıkıntı olmaz dedi fakat sağlık ocağındaki hemşire erken olamaz diyor bende ateş yükselme durumuna karşı evimizin olduğu şehirde aşı yaptırmak istiyorum Çünkü gideceğimiz yer çok sıcak bi yer.Ve Sizler hiç bu durumla karşılaştıniz mi ve neler yaptınız fikrinizi almak istedim