Durubebekannesi Bilen var mı bilmiyorum ama onu almıştım dışarı çıktığımda biberondaki süt Sıcak kalsın diye ama kalmadı hemen buz oldu acaba çok çok mu kaynak koymak gerek 3 saate soğumasın diye, kullanımımı yanlış ben mi yapamadım yardımcı olur musunuz :(
Edanc Durubebekannesi bende ebebekten aldım termal çantayı. Genelde uçak seyahatinde kullandım. Ben çok kaynamış halde iki biberon koyuyorum. 3 saatte ılık olmuş oluyor öyle kullanıyorum. Saatlerce kaynar halde tutmuyor maalesef
SeverusSnape Durubebekannesi ben fiyatları bu derece zamlanmadan önce skiphop’tan almıştım. 7 saat yolculukta aynı sıcaklıkta kaldı yiyecekler. Eğer 3 saatte soğuyorsa o zaman vaadedileni karşılayan termal bir çanta değildir bence. Skiphop’ta 8 saate kadar sıcak, 6 saate kadar soğuk tutuyor diye hatırlıyorum. Aynı sıcaklık/soğukluk derecesinde.