Annem bana sütünün fiskirmasi gerek dedi. Ben sizi emzirirken daha acar acmaz yuzunuze süt fiskirirdi dedi. Bebegim 20 günlük. Doydugunu düşünüyorum. Elimde sıkınca da damlalar halinde akiyor. Ama öyle fışkırma gibi bir durum yok. Emmesi güzel. Sık sik emziriyorum. Altini da gunde 5-6 defa degistiriyorum. Ben sütümun yettigini düşünüyorum. Ama aklima takıldı. Sütün fiskirmasi mi gerek. İlerde fiskirma olur mu. Yoksa ilerde daha çok süt ihtiyaci olacagi icin sütüm yetmez mi. İlk bebegim kızlar tecrubesizim. Surekli kaynanam ve annem de bazen cahil cahil konusuyor. Size sormak istedim.