Yiyor kendimiz kurbanda kurban etinden kasaba baharatsız yaptırıyoruz vakumlatıyoruz uzun süre kullanıyoruz. Vakumdan acınca da dilim yapıp buzluğa atıyorum pizzaya poğaçaya. Hem et yemiş oluyor hem bildiğimiz. Fikir olsun. Önceden de tanıdık kasaptan suçuk alıyorduk. Kasap sucuğu en iyisi. Marka almayın bozulmasın diye katkı maddesi ille koyuyorlar.