Leyla6327 Ben de şu an diyet açma sürecindeyim. Bana doktorumuz önce kek yap ye dedi, sonra tereyağlı pilav, yoğurt çorbası, pişmiş peynirli bir şeyler, yoğurt olarak sırayla git dedi. İki gün birini ye iki gün dur sonuca göre diğer basamağa geçersin dedi. Şu an pişmiş peyniri de atlattık şükür yarın yoğurt deneyeceğim.