Nuku ilkinde 2 gün yoğun bakımda kaldı değerleri düşünce taburcu ettiler tam kurtulduk rahat ettim derken kontrollere götürüp getirirken üşümüs evde bronşit oldu tekrar yoğun bakıma yatırdık bebeğimin değerlerine bakarken sarılık değeri 14 e çıkmış tekrar fototerapi uygulandı bilgisi verildi iyi olcak inş ama yinede tekrarlar korkusu var içimde 😥