Arkadaşlar sezaryen ile doğum yaptım sütüm hemen gelmedi tabi ki ☺️ Birde eşimle aramızda kan uyuşmazlığı olduğu için sarılık riskimiz cok yüksekti mecbur mama verdik ilk dr browns un kolik bebeklere özel biberonunu size tavsye ediyorum bebeğim okadar mama almasına rağmen memeyi asla unutmadı hala deli gibi emmek istiyor Çünkü kolik bebeklere özel olduğu için cok yavaş geliyor mama efor sarfetmesi gerekiyor yine mama gelmesi için aynı meme gibi düşünün ☺️ Yani bunu yazma sebebim belki tekrar memeye alıştırırsınız bu biberona dönüş yapın ☺️ Her anne emzirmek ister yada yeni alacaklar bu biberonu alsın mama zehir değildir asla yanlış anlamayın ben bile bazen mama veriyorum ama emzirmek cok güzel bir duygu her kadın tatmalı ☺️