Perimasalii Leylaa_ küçük tüpün varsa koy balkonda pişsin içerde yapma bende cok korkuyorum lazım olunca balkonda pişiriyorum.Bende birazdan kayseri mantısı yapıcam el açması yanına mercimek çorbası 🥰
Uzayiko Leylaa_ ben fissler düdüklü kullanıyorum kullanımı çok kolay.tarihinde hiç patlamamış acayip güvenli. Kremalı köri soslu tavuk sote,pesto soslu makarna,salata
75kinalikuzu Leylaa_ ben 15 yildirkullaniyorum korkmaz ’ın gayet memnunun hiç de korkmuyorum her şeyi onda yapıyım şip şak