Merhabalar bebeğim 6.5 aylık ek gıdala alıyor 3 öğün yemesi güzel ama ek gıdaya geçtik geçeli gündüzleri sütümü pek almaz gündüz uyku aralarında kandırıp vermeye çalışıyorm akşamları da 7 de ek gıdasını yedirip uyutuyrm gece 23 kadar uyuyor o saatten sonra sabaha kadar saat başı süt içmek için uyanıyor geceleri uykulu uykulu sütümü alıyor sadece o da doymuyor mu bilemiyorum 1 2 saatte bir uyanıyor sizce mamaya geçmeli miyim geceleri :(