fairytaleofthestars Kiramız 900₺ doğalgaz faturamız 850₺ eşim de ben de öğretmeniz. Tek maaş olsa nasıl öderdik bilmiyorum ki yakında ben ücretsiz izne ayrılacağım tek maaşa düşeceğiz ne olacak bu zamlar gerçekten aşırı üzülüyorum yazık çok yazık😢
Bircicekkiz fairytaleofthestars biz tek maaşlıyz ve gerçekten çok zor, herşeye zam yaparak ne yapmaya çalışıyorlar amaçları ne anlamadım gerçekten gına geldi elimizi neye atsak fiyatlar 10 katı olmuş durumda, yani iyice şaşırdılar hayırlısı olsun
SeninAnnenBirMelektiYavrm fairytaleofthestars bizim ev merkezi sistem kaloriferli kömür yakıyoruz yani. Doğalgaz ucuz dogalgaz gelsin diye dua ediyorduk şimdi kömür daha ucuza geliyor senelik veriyoruz bu sene 1800 verdik gecen seneden az kömür kalmış. Bu ne ya herkes şikayet ediyor. Kac m kare ev
Deletedmom8453 Bircicekkiz Korona yüzünden ölmeyenler açlıktan ölsün kendini atsın bir yerden de ölsün diye..
Purple13 fairytaleofthestars off bizimde öyle geldi esnaf eşim zamsız haliymiş gelen asıl bomba önümüz ay diyoruz geçen sene ocakta şubata 600 gelen fatura bu ay aralıkta 900 geldi aklımızı oynatacağız artık
Rabiakaraa Biz sadece 2 odayi aciyoruz oyle cokta isitcak seviyeye getiremiyoruz malum gecim derdi. 470 gelmisti.
Rcline Bizede geçen ay 650 geldi 35 40 ta yakıyorduk şimdi bu ay 50 de yakıyoruz ve ddüşünmek istemiyorm 😢
dfn_2106 Bize 757 tl geldi. 100 m2 tüm odalari yakiyouruz mecburi kizimiz üsümesin diye. Artik önümüzdeki ay 1.100 tl olur herhalde.. sonumuz ne olacak bakalim..
Sibell777 fairytaleofthestars Szide iki maaş düşünsenize 2800 kira 1300 elektrik 250 doğalgaz bilmem kaç bize bir çöp kalmıyordu inanın ki hani doğalgaz rezervi bulmuşlardı kendi dogalgazimiz olucakti faturalar dusucejti hani tam tersi daha da yukseltiler inanın bana devlet bu zamları bilerek yapıyor yahu 3 lira ekmek Olur mu Allah aşkına minibüs 4.5 5 yani asgari ücret 2800 kirada oturanları kala kala 700 filan belki daha az kalıyordu smdi 4250 kalsa kalsa 1000 lira kalsın istiyolsr açıklamas yok
Mavis34 fairytaleofthestars kardeşime de 856 tl geldi eşi tek çalışan küçük bebekleri var ve kiracılar insanın içine oturuyor burakamlar
cileklicheesecake fairytaleofthestars valla bizimde kira 5 bin oldu doğalgaz gelmiş 820 tl tamam çok gelir diyordum ama 800 de değildi yani girdi giren bu zamlardan hadi ben ödeyebiliyorum ama faturayı ödeyememe korkusuyla evlatlarıyla buz gibi evde oturanlara yanıyor içim
Oap12 cileklicheesecake 5 bin lira kira.. cok para ya, kendi evinizi alip kredi ödeseniz en azindan eviniz size kalir
Umay3840 fairytaleofthestars bana da 870 geldi oturma odası yatak odası kucuk bebsm oldu icn 50 60 da yaktm