Mujdeavsar Kızlar 17 Şubat’ta oğlumun doğum günü sizce ikramlık olarak neler hazırlayalım çok kararsız kaldımmm
CanselK Mujdeavsar Biz doğum günümüzde 2 çeşit düz börek, yaprak sarması, krep kanepe, makarna salatası, mercimek köftesi, truffe, poğaca ve ıslak kek yapmıştık. Fikir olur ☺️
S-oy Mujdeavsar bizim de aralıktaydı yaprak sarması rus salatası elmalı kurabiye tuzlu kurabiye peynirli poğaça yaş pasta ve fırına kıymalı pide yaptırmıştık aile arasında yaptık anneanne dede babaanne dede amca dayı öğleden sonra yapınca akşam yemeği gibi olsun diye fırına iç harç verip pide yaptırmıştık güzel oldu
Mujdeavsar Yapicaklarim Sarma , Börek , truf , elmalı kurabiye , çubuklu kârdan adamlar , milföy porsiyonluk pasta , ıslak kek browni kurabiye bunları yapmayı düşünüyorum sizce başka ne yapabilirim
kaganege Mujdeavsar bence tatlı yapacakmışsınız baya tuzlu olarak börek,mercimek köftesi yada kısır yapabilirsiniz