fairytaleofthestars Ben her gün 18.30 da yıkıyorum rahatlıyor ve ardından emip uyuyor 3e kadar 😊 2 aylığız.. 11gibi sağdığım sütü uyandırmadan içiriyorum
Misracalik fairytaleofthestars haziranda dogum yaptm hergün yıkadım ama bu aralar habalar oek soguk evin ısı 24 derece artık gün aşırı yıkıyorum nolur nolmaz hasta olur belki
_Gamze_ fairytaleofthestars ben de her gün inşallah hasta etmem diyerek yıkıyorum😁 gece uykusundan önce alıp duşumuzu uyuyoruz, 6 aylığız 🌸
birtutamsac fairytaleofthestars mayısta doğum yaptım serindi 2 günde bir yıkadık Haziran’da her gün yıkamaya geçtim ekim gibi yine 2 günde 1 e düşürdüm şu an haftada 2 kez yıkıyorum :)
Deletedmom27337 fairytaleofthestars yazın günde 2-3 kez yıkıyordum ama havalar soğuyunca 3-4 günde bir yıkamaya başladım
fairytaleofthestars Doktorların çoğu bebeklerin soğuktan hasta olmayacağı görüşünde ki 24 derece normal bir ısı ideal olanı 22-24 arası hatta sabaha karşı 20ye düşürebilirsiniz demişti bizim doktorumuz🥰
madrefelice Deletedmom484545 kim diyo bunu ? Her gün yıkamak cildinin kurumasına sebep olur heleki kış ayında
Feyyyzza Deletedmom484545 hergün yıkamak zararlı(şampuansız duru suyla yıkanılabilir heer gün) ama şampuanla yıkanmamalı
Adaababy fairytaleofthestars yani yaz olsa her gun yikayinda bence kış için fazla canım soğuk havalar
Medusafer madrefelice kızımın takipçi olduğu 3 doktor var 3 u de hergun yikamami söyledi tabiki hergun şampuan yapmıyorum kullandığım şampuan da mustela steletopia hiç kuruluk problemimiz olmadi ayrıca kendim de hergun 2 kere duş alıyorum temizlik kadar güzel birsey yok
Deletedmom484545 madrefelice cildi kurursa kremlersin bu kadar basit doktor diyor kim dicek babaannemin söyledigi seyi yazacak halim yok… bebekler hergün yıkanınca daha hızlı büyüyüp gelişiyor
Medusafer fairytaleofthestars evimiz 21 derece 7 aylik büyük kızımı her gece 10 da yıkıyorum 4 qylik kızımı akşam fırsat bulamadığım için her gün öğlen yıkıyorum
madrefelice Medusafer her gün şampuan kullanmıyorsanız dediğiniz doğru tabi bende mustela kullanıyorum ama evimiz soğuk olduğu için kış ayında her gün yıkamıyorum yaz gelsin başlarız su gibisi yok tabi
Alyam1006 Medusafer ne alaka evdeyim zaten kış günü terlemiyorum neden günde 2 defa duş almayı temizliğe bağlayayım ki 🙄 kızımı da haftada 1-2 defa yıkıyorum kokmuyor çocuk ek gıdaya geçtik blw de çok kirlenirse yıkıyorum
Medusafer Alyam1006 evinizde yemek pismiyor galiba hicbirsey olmasa bile yemek kokuyor şahsen ben çok tiksiniyorum o kokudan ayrıca çocuklar hergun kaka yapıyor bu rbir pislik değil mi ayrıca dus için illa terlemek gerekmiyor duştan sonraki o ferahlık çok güzel bence
MesNes Medusafer ben oğlum uyurken yemek yaparım kendim duş alırım o uyanır ya da genelde anneannede yeriz kaka yaptığında da altını yıkıyorum zaten her gün yıkanmayan pislik içinde gibi bir muamele anlayamadım