Birprensesannesiii3850 Kızlar molfix bez parcalandigi icin sikayet var a yazmistim bezi test etmek icin istediler mng kargo adresinizden alicak adresi tanimladm karsi odemeli yapin dedi mng kargoya kurye mi cagirmam lazm nasil yapicam bilgisi olan varmi pek anlamadm
Okuroya Onlar yönlendiriyor. Bende aynısını sleepy için yazmıştım hemen aradılar bezi istediler kurye yolladılar. Hatta yeni paket bez yolladılar. Test sonucu çıkana kadar aldığıniz paketi kullanmayın dediler. Sonuç çıkınca terkar arıyorlar
Birprensesannesiii3850 Okuroya aradilar konustk adres istediler verdim adresinize tanimladik fln dedi de bekliycemmi bn sadece yani baska bsey yapmicam demi kurye fln kendi gelicek
Okuroya Birprensesannesiii3850 evet evet siz bekleyin aciliyetiniz varsa size adres verdilerse siz gönderin karşı ödemeli. Kurye geldiği zamanda söylersiniz ben gönderdim diye. Acil durumunuz yoksa bekleyin. Benim baya geç gelmisti
Okuroya Birprensesannesiii3850 evet evet siz bekleyin aciliyetiniz varsa size adres verdilerse siz gönderin karşı ödemeli. Kurye geldiği zamanda söylersiniz ben gönderdim diye. Acil durumunuz yoksa bekleyin. Benim baya geç gelmisti
Birprensesannesiii3850 Okuroya yok aciliyetim yokta bende benim aramam gerekiyor sandim o yüzden😊cok tesekkür ederim çok yardimci oldunuz
Mommysharkdoodoodoodoo Ben daha önce bir kavanoz mamayı şikayet ettim bir görevli gelip incelemek için aldı götürdü yanında da 24 tane kavanoz mama getirdi hediye olarak bir de tepsi ve kek 🙄 araştırma sonucunu da mektup ve e-mail olarak gönderdiler
Birprensesannesiii3850 Mommysharkdoodoodoodoo ya ne güzel masallah😂1 taneye 24 tane😊 Cok ilgileniyolar ne güzel bende bekleyim o zaman kuryeyi benim aramam gerekiyor saniyordum bende😊
Mommysharkdoodoodoodoo Birprensesannesiii3850 yok onlar gönderiyor ama bazı firmalar hiç dönüş bile yapmıyor. Mesela Le petit marseillais duş jeli bende ağır bir alerji yaptı şikayet ettim asla dönüş yapmadılar