Aysegul-17 merhabalar bebeğim 3 aylık yüzünde ve göğsünde böyle pütür pütür şeyler çıktı sizce nedir? yaşayan var mı sık sık bioderma krem ile nemlendiriyorum baya hafifledi fakat besin alerjisi olabilir mi tecrübeli annelerimizin fikirlerini bekliyorum 🙏
Melikeemrah Aysegul-17 ezgama değil gibi isilige benziyor eviniz çok mu sıcak yada çok mu kalın giydiriyorusunuz
Aysegul-17 Tirtil35 diyete mi girdiniz nasıl geçti peki ya da geçti mi pazartesi doktora götürücem bende bioderma baya hafifletti ama hala var biraz
Aysegul-17 Melikeemrah aslında devlet hastanesindeki doktora götürdüm isilik dedi evimiz 22-23 derece ama ben çok kalın giydiriyordum gerçekten çünkü prematüre doğdu yeni yeni kilosunu topluyor üşür diye düşündüm hep doktor ince giydir isilik dedi ama 3 hafta falan oldu hala geçmedi artık yelek patik giydirmiyorum kalın giydirmemeye çalışıyorum yani sürekli de nemlendiriyorum azaldı baya ama tam geçmedi bende başka bir doktora götürücem alerji olabilir mi diye ama alerji için de başka bir belirtimiz yok kaka da vs