pamukseker_ Asil7878 biz 2 ay 10 günlüğüz anne sütü ve mama veriyorum 75 ml içiyor mamada canım ❣️ 2 saate bir bence 100 ml iyi gibi
cemre_-34 Asil7878 benmkisi 30 ml zor içiyor alerjik mama bizimkisi tadını pek sevdiremedim bir türlü vanilya çubuğu eklememe rağmen
abnztb Dört buçuk aylık ne zaman istese o zaman emziriyorum. Üç saat dört saat falan vakit tutmuyorum. Uyuyorsa o ayrı ama uyanık olduğu zaman istediği sürece veriyorum. Kaç ml olduğu konusunda fikrim yok biberon vermiyorum.