Merhaba çok düşünüyorum bayadır ama hem seçemiyorum hem de bir türlü para ayarlayamadım. Montessori yatak istiyorum ama ayrı ayrı mı yoksa bir oda takımı mı olsa bilemedim. Biraz takıntılıyım takım daha güzel mi olur diye düşünüyorum akla ihtiyacım var. Bebişlerinizin odalarını atar mısınız rica etsem nereden aldığınızı belirterek? Takım mı, tek tek mi vs ve memnun musunuz?