uykularharamolduuu Bebeğim de yoğun gaz varmış ağlıyor ve elimden bir şey gelmiyor. Çok üzülüyorum. Gaz damlası kullanıyorum. Gaz için masaj yapıyorum. Her beslenmeden sonra gazını çıkartıyorum. Önerileriniz neler? bebeğim 36 günlük
Ayseoztrk57 uykularharamolduuu mama ıcyosa degstr hıpp al ck gzl bnm oğlumda gazlıydı kullmdk cj şükür gctı
Rabiakaraa Canim hangi damlayi kullaniyorsun. Bize ilk basta doktor metsil vermisti hic ise yaramamisti. Sonra nurse harveys kullanmaya basladik. Birde masaj videolarindan yararlandik. Iyi gelmisti bize
uykularharamolduuu Rabiakaraa bugün başladım nurse gaz damlasına. Başka kullanıyordum inşallah fayda eder. kaç güne etkisini gösteriyor acaba bilginiz var mı
Rabiakaraa uykularharamolduuu benim bebegim kipkirmizi olurdu bikacgun sonra artik kizarmamaya baslamisti
Ayaz_Eymen uykularharamolduuu bende kullandim damlasini degil şurubu cok iyi inan kolik bebekti Allahim neler cektim cok şükür gecti cok şükür insallah Seninde en kisa zmanda geçer sabret
uykularharamolduuu Ayaz_Eymen günde ne kadar veriyordun şurubu cnm damla aldım ama fayda etmezse şurubuna geçiş yaparım
Ayaz_Eymen uykularharamolduuu damlasi hic bir fayda etmedi surubu cok etkili içeriği temiz eczaci söyler 2 derece veriyordum günde 3 defa doktorumuz 5te verebilirsin dedi ama ben 2 verdim beraberinde metsil de kullandim gece yatirmadan mutlaka verki rahat uyusun benim kullanmadığım damla ilaç kalmadi bu surup iyi geldi bebeğim kolikti düzeldi hersey bitti cok sonradan öğrendim biogia damla barsaklari düzenliyormuş içeriğinde probiyotik varmış cok gec ogrendim ilk bebek cok tecrubesizdim herkes farkli bisey diyordu neyseki gecti darısı sana insallah bebeklerin sıkıntıları bitmiyor simdi diş sancısı çekiyor cok zor ama gaz cok başkaydı