madrefelice Devit 3 kullanıyodum üzerinde 50000 ıu yazıyor galiba yanlış hatırlamıyosam ama daha iyi olduğunu düşündüğüm için ocean 400 ıu aldım şimdi bu ıu nedir bilen varmı ocean 400 olduğu için az miktardamı d vitamini var demek daha mı az etkili yani bilen varmı
Kk41 madrefelice 1 yasa kadar 400 ıu 1 yaş sonrası 600 ıu veriliyor . Bebeğinizin ayına göre verdiğimiz miktarı gösteriyor
madrefelice Kk41 evet internettede öyle diyor ama bu zamana kadar hep devit 3 verdim sağlık ocağı yazmıştı o neden farklı acaba
eceunverkanra Kk41 Ben doktoruma sordum 400le devam edebilirsiniz dedi neden oyle dedi acaba:/ oglum 15aylik d vitamini degerlerine bakilmisti iyiydi ondan mi dedi acaba ama ben de sise bitince 600e geceyim diyorum ama doktor kafami karistirdi
Kk41 eceunverkanra kac acaba d vitamini.😤 değeri.Fazla geleceğini düşünmüyorum aslında kış mevsimi güneş görmüyorlar. Ablamın çocuklarının dr hatta 1000 verin demis bana da dedi de ben 600 le devam şimdilik😌
eceunverkanra Kk41 48.54 cikmisti tahlilde degeri, yani 400 az gelebilir ben de oyle dusunuyorum ama belki biraz daha fazla verilebilir 3 damla degil de 4gibi ama o zamanda karsilamayabilir bilemedim:/ Elimdeki sise bitsin de 600luk alayim en iyisi🙈