Sevo97 Kızlar yenidoğum yaptım 6 günlük bebeğim 2 gün öncesi sarılıktan yenidoğanda yattı çıktı fakat emzirdiğim halde doymuyor mama takviyesi yapıyorum nasıl geçirebilirim tecrübelerinizi yazar mısınız acil
AysimaSmom Sevo97 bizde aynı şekilde hastanede yattık 15 günlüğüz :( bende mama+anne sütü şeklinde gidiyorum
Hilalucr Sevo97 saat başı emzir canım benim bebeğim 45 günlük oldu yeni geçti sarılığı emzirmekten ya da mama vermekten başka yolu yok tek çare tok olması
Arija Sevo97 benim kızım bir ay boyunca sarılık kaldı ama sadece sütümü verdin ve geçti.sadece doyur.ben gıkı çıksa emziriyordum valla 😁
Semra9613 Bebegini sık ve guzel emzir mamayi asla birakma ac kalmasin bebek.kiloda almaya baslarsa kisa surede istenilen seviyeyi duser sarilik