En başlarda ne dua ettim sütüm olsun emsin diye şimdi 21 aylık iki kere kesmeyi denedim vicdan yaptım hasta oldu vaz geçtim
Ramazandan önce kesmek var aklımda ama nasıl yapacağım bilmiyorum
şöyle diyim sabah 7 den beri on kez emmiştir ciddiyim bide alışmış üzerime çıkıp emiyor bütün kemiklerim ağırıyor
emerken birini ısırıyor birini diğer eliyle cimcikliyor artık çocuğa sinirleniyorum yani
bide kolestrol hastalığı var babadan yağlı şeyler veremiyorum ara öğün olarak hep emzirdim o da vicdan yaptırıyor çıkmaza girdim geceden sabaha iki litre içiyordur yani o derece