Majesteleri Bebeğim 4.5 aylık banyo yaptırdım iltihap vardı sonra üstünü giydirdikten sonra zıbını kan olmuş baktığımda böyleydi normal mi
Lulemom Majesteleri her banyo sonrası bizimde böyle oluyor. Normal miş. Siz ellemeyin kabuk falan kalkıyor. Kendisi düşsün. Koparmayın
madrefelice Bizimde böyle hatta baya kabuk bağlıyor kanadıkça sürekli kabuk kavlayıp tekrar kabuk bağlıyor falan