Talhaninannesiii Kizlar bebeğim icin uyku eğitimi almak istiyorum ama herkes erken olduğunu bir faydasini göreceğimi sanmiyorlar.Erken ayda uyku egitimi alan anneler nasil faydasını gorebildiniz mi yoksa pes mi ettiniz???😏
Lulemom Talhaninannesiii 4.5 aylıkken kendim verdim. Şuan 5 aylık. Kendi kendine uyuyor. Bana da öyle dediler. Ben sırf denemek için başladım. Olmazsa zorlamicaktım. 1 günde alıştı
Asilinannesi1 Talhaninannesiii tam 5. Ayında aldım. Kesinlikle almalısınız. 9 aylık olmak üzere çok faydasını gördüm
Lulemom Talhaninannesiii ayağımda sallıyordum. 2 hafta sallama hızını azaltmıştım. Beşiğine alıp orda sallıyordum. Uyku rutini yaptım. Beyaz gürültü açtım. Tabi bunları ayağımda sallarken de yapıyordum. Yatağına koydum. Bi kaç kez mızmızlandı. Salladım durdum. 1 saatte uyudu. 2. Günde aynı şekilde sadece bir kez salldım durdum. Yarım saatte uyudu. Sonra hep kendi uyumaya başladı
Lulemom Talhaninannesiii diyorum ya 1 günde alıştı. Ben 2-3 hafta eve kapanmayı göze almıştım. Hatta çevreme kimse gelmesin bize bende çıkmicam bile demiştim. Çünkü herkes öyle diyordu. Zor diye. Bu kadar kolay olmasına çok şaşırdım.