Asden teşekkür ederim. Evet bizde de 2 gün düşmeyen ateşi vardı, ayı küçük olduğu için doktor hastanede yatırıp antibiyotik tedavisi verdi. Hapşırık, burun tıkanıklığı, terleme ve çok huysuzdu. İştah da aynı, emmek istemedi zorla emziriyordum, doktor muhtemelen boğazları ağrıyor dedi. 1 hafta bu şekilde geçti sanırım sonra normale dönmeye başladı. İlaç verdiler mi bebek için