Minikmucizem22 Kızlar makineye sıvı deterjanı koydum ama akşam çalıştırmam lazım. Deterjan aktı gitti. Akşam calistirsam deterjan orda olmuş olur mu tekrar deterjan koymama gerek var mı 😅😅
biruykusuzanne Minikmucizem22 tabiki yok. Deterjan dışarı akmıyor makinenin içinde kalıyor. Zaten deterjan koyup makineyi çalıştırdığınızda da makine içine çeker deterjanı aynı iş yani
Deletedmom54544 Minikmucizem22 benim makine sıvı deterjan kullanınca bir kapakla tutuluyor akmasın diye yıkama esnasında gidiyor herhalde henüz sıvı deterjan kullanmadım. Seninkinde öyle bir şey yok mu 😃