goktugcns Sleepy kullanıyorum pişik oluyor bi kaç gün kremle geçiriyorum sonra tekrar oluyor sürekli de sızdırıyor kız bebek için bez önerisi olan varsa yardımcı olsun lütfen (denediğim bezler molfix pişik yaptı, prima pişik yaptı.)
EsmaYusuf goktugcns bende sleepy kullanıyorum pişik yapmadı ama arkadan sürekli sızdırıyor. Dün baby turco aldım iyi gibi dokusu ama tam anlamıyla denemedim. Bugün takip edicem pişik yapıyor mu. Fiyatı da uygundu. Bide a101in kendi markası olan soffia denedim oda iyi geldi pişik yapmadı. Onun küçük paketleri de oluyo öyle denemelik 8 tane falan oluyo. Öyle alıp bi deneyin pişik yapıyor mu anlarsınız
misaaaaa Sleppy kullandık başlarda hem sızdırıyor hemde kızımın bacaklarını çok kesti Rahat değildi baby me kullanıyorum aylardır çok güzel arada goon da alıyorum bence en konforlu bez goon 👍
goktugcns misaaaaa evet ya benim kızımın bacaklarını da çok kesiyor sleepy ebebek bezlerine geçebilirim bende