Merhaba anneler, gece odamız 23 derecelerde oluyor 13 aylık kızım var , tulum giydiriyorum 1.5 tog ama çok sevmiyor galiba geceleri huzursuz oluyor , alt üst pijama giydirip yatırıyorum bazen üzerini örtüyorum hafifçe öyle daha rahat sanki ama bu sefer de ensesi falan soğuk oluyor sabah baktığımda , ne giydircem şaşırıyorum 😕 sizler neler giydiriyorsunuz merak ediyorum 🙏🏼