MASALIMMMM Bugün kızım tam 9 günlük oldu tuvalete cıkmasın da sıkıntı yok gaz cıkarmasında da ama cok yogun gaz cıkarıyor yani iyi bir şey ama normal mi yoksa benim yediklerim den mi kaynaklı bilemedim bir sormak istedim