Merhaba arkadaşlar benim bebeğim meme emmiyor hastanede uzun süre yatmasından ötürü bazı sebeplerle memeye alışamadı biberon ile besleniyor mama + anne sütü gidiyorduk ama sür makinam bozulmuştu bir aydır doğru düzgün sağamıyordum şimdi kendime lansinohun elektrikli göğüs pompasını aldım ama sütüm 20 dkkada iki göğüsten yaklaşık 20ml çıkıyor dün sağmaya başladım kesilmiş değil fakat şimdilik az ne sıklıkla sağarsam çoğalır süt gelmese de sağmam gerekir mi? süt sağımı sütü çoğaltır mı?