5 aylık normalde 4 saate bir emerdi. 4. Saatte teklif ettim emmedi ağladı. Bende zorlamadım bekledim. Uyudu uyandı. 5. Saati geçiyo. Teklif ettim yine ağladı. Yani ağzına aldı bi kere emdi bıraktı. Süt bile gitmedi ağzına . Hani tadımı değişti falan dicem ama değil. Neden böyle oldu anlamadım. Bekliyorum şimdi. Bide keyfi de yerinde. Gülücükler saçıyor. Hala devam ederse sağıp vermeyi denicem. Ama bu aylarda meme reddi olur mu ki. Artık büyüdü neyin reddi bu 🤦🏼♀️