birkupalatte Hanımlar oğlum 3 aylık. Sizler bu oyuncaktan memnun musunuz? Aktivite masası var. Beatboo ve sevimli kirpi var ama herkes bu köpekçiği çok övüyor. Siz önerir misiniz
Kuzeybabyy birkupalatte kesinlikle öneririm 11 aylıkken aldım ben çok seviyor oğlum keşke erken alsaymışım kelimeler renkler şarkılar organları öğretiyor
Arasasyaarya birkupalatte valla suratına bakmıyor ama bılmıyorum benimki genel olarak oyuncaklara bakmadığı icin…
Yamanikomm birkupalatte benim.oglum.severek.oynuyor her bebek bir degil sevende var sevmeyende onunki sevmedi diye sizinki sevmiycekmdiye bir kural yok tefcih sizin
Mommysharkdoodoodoodoo Almaya gerek yok bende var ve oğlum hiç oynamazdı hala oynamaz ilerde ikinciye saklıyorum artık
UraSsmom birkupalatte 6 aylıkken aldım şuan 21 aylık yüzüne bakmadı. Hatta dolabına kaldırttı, çıkarmaya çalışsam ağlıyo görmek dahi istemito anlamıyorum 😂 Genelde oyuncak sevmez ama zaten 🤦🏻♀️
ikizlerinannesi2985 birkupalatte eveet. Bende de var. Benimkiler çok seviyor valla. Bakıcı gibi her yerde yanımızda😀 uzun yollarda bile yanımızda taşıyoruz, baya seviyor benimkiler😍
4345Ada birkupalatte 4 aylıkken aldım ama korktu sevmedi. 1 yaşından sonra oynamaya başladı. diğer oyuncaklardan varmış ben olsam almaz 4 5 ay sonra alırdım.
Dorukcummmm birkupalatte 2 buçuk aylıkken aldım çok seviyor oğlum, ışıklı sesli şeyler dikkatini çekiyorsa sevme olasılığı var bence. Biz tummy time ı eğitici köpekcik sayesinde sevdirdik
mrv5556 birkupalatte oğlum çok seviyor oynuyor sürekli. Şarkılar söyledikçe oynuyor dediklerini yapıyor biz 3 4 aylıkti aldığımızda. Şuan 1 buçuk yaşında bazen onunla oynayarak uyuyor 🥰
Solocann birkupalatte inanın çok iyi bir ürün kızım çok seviyordu her açıdan iyi diye düşünüyorum renkleri alfabeyi öğretiyor konuşmaya teşvik ediyor ama aktivite masası kadar gereksiz bişey yok oğlum bir kere bile oynamadı ben akıllı köpekçikten çok memnun kaldım 🥰
birkupalatte Solocann Aktivite masasıyla benim arkadaşımın bebeği çok oynuyordu o sebeple aldım 🤗 Sanırım bebekten bebeğe değişiyor
Yasolinne Solocann Benimki 6 aylık daha şimdiden tutunup oynuyor masayla. Ben kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Şimdiden ayakta durmaya teşvik ediyor. :)
Denizzz88 birkupalatte bizde de beatboo , kirpi bide koala var bende ilk düşündüm köpekçik alsam mı diye ama sonra vazgeçtim bence köpekçiğe gerek yoktur artık bizdekiler de sayı, alfabe,şarkı hepsini yapıyor sonuçta onun daha ne ekstrası var ki acaba 🤷🏻♀️
esraeerdogann birkupalatte şimdiden alıp koyun kenara sürekli fiyatlar artıyor şuan 500 tl o kadar edeceğini düşünmüyorum bebeğim 6aylıkken almıştım çok seviyor şuan 9aylık kendi kendine tutunup yürüyor onunla ama bu kadar çok para edecek birşey değil 270 tlye almıştım ben şuan gereksiz pahalı 🙄
siyah3430 birkupalatte 4. Ayında aldım 7. Ayında şuan en iyi arkadaşı o. Sabahları onu görmek için uyanıyor resmen 🤭 Onunla farklı bir iletişimi oldu. Uykuya giderken bile ona birşeyler söylüyor öyle gidiyor 🤭🤣 En pişman olmayacağın oyuncak köpekçik
esraeerdogann birkupalatte ben yürüme arkadaşıyla karıştırmışım pardon fisher price köpekçik varya onunla 😁