Merhaba kızım 17 ay 12 günlük 18 ayını doldurunca emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Memeye aşırı düşkün. Çok emmek iştahsızlık yapıyor ve artık beni hem fiziksel hem psikolojik olarak baya zorluyor. Sabaha kadar emiyor. Önce azaltmayı denedim ama başaramadım saatte iki üç defa meme istediği oluyor. 2 yaşından önce kesmeyi düşünmüyordum ama vitamin değerlerim de çok düşük doktor artık sonlandırabileceğimizi söyledi. Kızımı çok yormadan psikolojisi bozulmadan nasıl memeden kesebilirim