Elifipk Arkadaşlar cocugum 4 yaş aşısı oldu kolunateş gibi yanıyo şiş baya normalmi ya üç dört gün oldu hala geçmedi
Aras Meraklianneee merhaba sislik gectimi bizde bugun vurdurduk asiyi biraz sislik var. Gectiyse sizde kac gn surdu.