2cocukluhayat2 Kızlar merhaba 5 aylıkken bebeğimi sünnet ettirdim. 1 ay oldu ama hala pipi ucunda morluk var ve o kesilen yerde kırmızılık? Sizin nasıldı. Haftaya kontrolümüz var ama rahatsız etti beni bu durum?
Bilgehan 2cocukluhayat2 2 aylikti ettirdigmde. Aradan 45 gün geçti ama aynı sizin dediğiniz gibi. Normal mi diye düşünüyorum . Umarım bilen biri vardır.
mummy 2cocukluhayat2 biz de bebeğimizi 2 buçuk aylıkken sünnet ettirdik ve şu an 5 aylık olacak kesilen yerde hala hafif şişlik var sanırım o zamanla düzeliyor
Masalim 2cocukluhayat2 dogdugu gun yaptirdim ilk iki gun kanadi sonra 10 gunde iyilesti su an iki aylik hicbir sorunumuz kalmadi
2cocukluhayat2 Bilgehan resim nasıl yükleniyor cnm atayım ayni mı bi bakalım. Haftaya kontrol bar doktora da danısıcam
2cocukluhayat2 Bilgehan ben rahat edemedim. Cumartesi sabahtan gittim muayene oldum cnm, normalmiş morluk. Olur gayet iyi gidiyor, 2 ay sonra kontrole gelirsin dedi. Morlukta normalmiş bizdeki cnm
Hansmom Ben de 4 aylikken sunnet ettirdim ramazanin ilk gunu haftaya 6 aylik olucak ama pipisi cok sık iceri kaciyor ya da cok az cikik oluyor cogu zaman dr normal dedi ama benim icime sinmedi sizde de var mi oyle bi durum?
2cocukluhayat2 Hansmom bizimde aynı dediğiniz gibi, günde 1kez 10 kere içeri dışarı hareket verdi doktorumuz. Bayağı düzeldi, sayısı azaltabilirsin dedi. İçeri gömükmüş
2cocukluhayat2 mummy bizim 1 ay oldu yaptıralı, bebeğim 6 aylık cnm. Şişlik yok ama çocuktan çocuğa farkediyor sanırım. Bizimde morluk var mesela, ben içim rahat etmedi. Doktoruna götürüp sordum. Bi sor istersen
mummy 2cocukluhayat2 haklısınız. Peki sizde kesilen derinin altındaki kısımda beyaz beyaz şeyler var mı sanki krem sürmüşüm de beyazlık kalmış gibi birikinti oluyor normal mi bu acaba
Egeninannesi28 mummy merhaba hayirli.olsun soylediginiz şey bizdede oldu doktorumuz ihtihap görüntüsü olacak ama asla iltihap degil demisti söylediği süre icinde gecti zaten