Hanimlar merhaba, size birsey danisicam, benim bebegim 2 aylik ve eve ilk geldigi günden beri, gece (masallah diyeyim) 🧿🙈 Kesintisiz 7 saat uyuyor, tabi bazi gunler 6ya inebiliyor hatta 8’e çiktigi bile oluyor. Gece mesela 12 de uyuyorsa sabah saat 7 de falan uyaniyor, kilo alimida düzgün ilerliyor. Bu normal midir hiç uyanmamasi ? Yani muhtemelen uyansada kipirdanip yeniden uyuyordur. Bu degisirmi ileriki zamanda yoksa uykusunu düzene soktugu mu anlamina geliyor ?