ceyhunun_annesi Memnun musunuz? Şuan molfix pure soft kullanıyorum bebiş 8 aylik oldu gündüzleri bez baglamak çok zor oluyo asla durmuyo külot bez alsak diye düşündüm fikirlerinizi paylaşırmısınız
Prensesannesi38 ceyhunun_annesi kilotlu bezi ben yazın kullanmayı seviyorum çünkü zaten hava sıcak oluyor zıbınla bile durduklarından alt pantolunu çıkar giydir olmuyor
_mercanligunler ceyhunun_annesi 2 aydır kullanıyorum ama benimkisi 7 numara kızım da 26 aylık herhangi bir sızdırma lastik izi vs yaşamadım memnunum yani küçükken nasıl olur bilemiyorum:)
ArdicEge ceyhunun_annesi bizim doktorumuz kontrole gidince molfix külot bezi giydirmisti ogluma, 1 pakette hediye vermisti. Ben cok sevdim paketin yarısına geldik pişik sızdırma olmadı rahatta oluyor bitince alirim tekrar gibi.
Sedakcby ceyhunun_annesi külot bez sizdiriyo canım baya. 1 2 ay kullandım ben molfix külot bez. Ama geceleri için uygun değil. Gün içinde kullanabilirsin.
ceyhunun_annesi Sedakcby gece için değil zaten canım gündüz istiyorum gece prima takıyorum sabaha kadar hic degistirmiyorum gece de sorun yok ama gündüzleri hic durmuyo kalkiyo gidiyo bezi baglamak cok zor oluyo dakikalarca onu durdurmaya cakisiyorum yamuk baglaniyo falan zor oluyo artık
Sedakcby ceyhunun_annesi bende külot bez kullanıyorum ama geceleri bağlanmalı takıyorum. Sinir krizine sokuyo benide çünkü imkanı yok tek sefer de baglayamiyorum. Sleepy ye geçtim bende prima dan. Sleepy in emiciliginden çok memnun kaldım. Ben mecburi olarak molfix kullanmak zorunda kalmıştım sevemedim onu 4 aydır sleepy kullanıyorum şimdi gece gündüz. 7 ay kullandım prima malum fiyatlar uçtu.
Miniminnak22 O aylarda geceli gündüzlü kullandım. Çok da memnun kaldım. Çünkü kızım durmuyo kaçıyodu bez bağlarken. Zaten ayakları durmadigi için pijamalarını da hep çıkartıyodu bezini alırken
_mercanligunler ceyhunun_annesi tek yedi numarayı kullandığım için diğerlerini bilemem farklı olabilir ama geniş lastiği baya esnek yani tabi kilosuyla da alakalı 12 kilo kızım
ceyhunun_annesi _mercanligunler teşekkür ederim biraz bol olur diye düşünüyorum ama küçük paket alıp deneyim bende külot bez
Sedakcby ceyhunun_annesi hadi ya allerji mi oldu. Primaya mecbur kaldın ozaman allah yardım etsin cidden yetişmiyor primaya ya. Benimde bebeğim allerjikti 7 ay zar zor yetişmeye çalıştık. 7.ayda allerjiyi atlattık primayi bıraktık 😂