portakalkekk Arkadaşlar 14 ayardan bi bileziğim vardı onu bozucaktım 20 gr sizce haftasonu bozdurmak mantıklı mı yoksa pazartesiyi mi beklesem
covirgin portakalkekk Piyasalar kapalı olduğundan daha düşük alırlar bozmayın bence🤷🏻♀️ hatta ayın 18ini beklmenizi öneririm aceleniz yoksa tabi
ilkbahar portakalkekk haftasonu çok acil olmadıkça bozmak iyi değil 😐 satış fiyatı normalden düşük oluyo çünkü
2maviboncuk portakalkekk Bence bozdurma aciliyetin yoksa şubat mart gibi yine tavan fiyatları görecek altin